namnetvarlisa

Alla inlägg under mars 2010

Av Lisa - 31 mars 2010 20:16

Hejsan!


Dagens outfit:



Leggins med dragkedja - Kappahl

Linne - Vero moda

Jeans tunika - H&M

Luv tröja vit - JC


Ytter jacka - H&M eller Stadium? (Det är min vanliga jacka så har den varje dag fram tills det blir dags att ta fram vår jackan!)


Smink också.



Och för skojs skull skriver jag frisyren :


Boll i håret :)




KrAmAr!


Av Lisa - 31 mars 2010 20:13

Hejsan! >.<



Idag är det Onsdag och jag har varit i skolan som vanligt.

Vi gjorde inte nåt så speciellt :)

Efter skolan var jag med Johanna :D

Vi hade jätte kul ^^

Vi köpte lite saker tills imorgon då vi ska ha Torsdags mys i klassen ;)

Sen har jag inte gjort så mycket mer.




Vad har ni gjort? ^_^




Ha en trevlig kväll ^^))




Kramar!


Av Lisa - 30 mars 2010 16:42

Hejsan! ^_^

 

Idag är det Tisdag och jag har varit i skolan som vanligt.

Jag och Izza hade as kul som vanligt,haha xD

Det är riktigt varmt idag :D

 

Lite bilder kommer kanske senare men jag kan inte lova något :)

Just nu har jag inte så mycket mer att skriva :oo

 

 

Ha en bra dag ^^)

 

 

 

 

 

Kramar till er ! ^^))

Av Lisa - 29 mars 2010 16:33

Hejsan!

 

 

Vad gör alla idag då?

Jag själv gör inte så mycket men har endå inte tråkigt? :oo (Y)

Jag har fortfarande inte gört matten eller övat tills matte-provet ;oo

Men jag ska göra det snart ;)

 

 

 

Kramar till er! ^^)

Av Lisa - 29 mars 2010 15:12

Hejhej!


Dagens outfit:



Jeansleggins - Sisters

Tunika/Tröja - Gina tricot

Luv tröja vit - JC

 

Smink också ;)






Kramar!





Av Lisa - 29 mars 2010 15:07

Hejsan! ^_^

 

Idag är det Måndag och jag har varit i skolan som vanligt.

Vi gjorde inget speciellt bara hade idrott jag och Izza var inte så seriösa,haha xD

Jag ska inte göra nåt så specilellt just idag.

Jag ska bara göra lite matte tills imorgon och sen så ska jag öva lite tills matte-provet på Onsdag :oo

 

Nu är det bara 3 dagar kvar tills påsklovet börjar! :D

Jag har verkligen längtat :)

 

 

Nu har jag inte så mycket mer att skriva :)

 

Ha en trevlig dag ^^

 

 

 

 

Kram!

Av Lisa - 28 mars 2010 17:19

Hejsan!



Vad gör alla nu då?

Jag själv gör inte så mycket jag ska bara fixa lite saker i mitt rum och sen kanske jag lägger ut en videoblogg :D

Det beror på om jag kan fixa någon bra och om jag hinner ^^)



Just nu har jag inte så mycket att skriva :oo

Men jag skriver nog mer ikväll eller så kanske videobloggen kommer? (:








Kramar!

Av Lisa - 28 mars 2010 13:11

Hejsan! ^_^

 

Vad gör alla mina läsare?

Jag själv har nyss fixat iordning mig,vet lite sent xD

Men jaja ;)

 

 

Det kanske kommer bilder och sånt senare men just nu har min kamera slut på batteri :oo

 

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag! ^^

 

 

 

 

 

 

Kram!

Presentation


En Blogg Om Mig Och Min Vardag...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Bloggar du?
 Ja!
 Nej!
 Ibland!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards