namnetvarlisa

Alla inlägg under december 2009

Av Lisa - 28 december 2009 13:00

Heeeej <3 (:

 

Igår kom jag hem från några som vi har varit hos i typ 5 dagar ^^ <3

Och jag tog ju självklart med lilla Cookie (: <3

 

I lördags åkte vi in till stan och handlade lite jag köpte bland annat: En blå och svart tunika från MQ :)) <3

Sen köpte jag också en svart halv kort liten jacka från H&M :)) <3

 

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.... ;)

 

Jag har ju typ lovat att ladda upp en bild men jag har inga bra bilder ;oo

Men jag ska hittar en ;) <3

 

Det är jätte mycket snö hemma hos mig ^^ <3

På vårat altan tak,har snön lagt sej nedanför taket asså det är lite svårt att förklara men jag kanske ladda upp en bild på det :D

 

På nyårs afton och 1 eller 2 dagar efter kan jag tyvärr inte skriva på bloggen...

 

 

Har inget mer att skriva just nu...

Så ni får ha det så bra ^^ <3

 

 

Kramar Lisa <3 ((:

Av Lisa - 22 december 2009 11:24

Heeeeej <3 (:

 

 

Just idag började jullovet :D

Och ni vet ju hur mycket jag har väntat (LLL''

 

Idag ska jag inte göra nåt specillt :)

Och idag kanske jag skulle ju iväg och vara borta i några dagar :) <3

Så ni får inte överge min blogg,tack <3 ((:

 

 

Jag kommer att vara borta en hel del på lovet så ni ska få veta vilka dagar och så som jag ska vara borta:

 

 

22-27 December

1-3 Januari

Och på nyårafton

 

Så bloggen kommer inte att vara uppdaterad på ett tag ;)

 

 

Tycker ni om det nya utseendet på bloggen? <3 (:

Det gör jag ialla fall ^^ :)

Jag ska ändra en till sak sen på utseendet <3 ((:

Som kommer nog att bli snyggare C;

 

Tycker ni att min bloggg är rolig/bra?

För jag vill gärna veta det så att jag inte bara sitter och skriva tråkiga saker :) (aaa''

Kommentera "Ja" eller "Nej"

Och skriv gärna erat namn så att jag vet vem det är <3 (:

 

Jag längtar så mycket tills min gulleplutt kommer hit och hälsar på en hel helg ^^ <3

Vi är bästisar också <3 :D

 

Jag har typ inget mer att skriva för dagen har jag precis börjat klockan är ju bara 11.34 ;) <3

 

 

 

 

Ha det bäst //Lisa §

 

 

 

 

Av Lisa - 20 december 2009 13:34

Heeeeeej :D


Idag så har jag inte gjort så mycket bara varit hemma ;dd <3

Och imorgon så är det skola igen... ;oo

Fast skoldagen imon blir inte så jobbigt tror jag 8D

Sen efter skolan så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.... ;)

Men sen ialla fall på tisdagen så är det julspel och sen är det JULLOV!!! :D <3 :)

Sen på kvälle på tisdag så ska jag åka iväg :D

Så jag kanske inte skriver så mycket på bloggen just då.... ;oo

Så överge inte mig blogg,tack ;) <3


Tycker ni om mitt nya utseende på bloggen? :D <3

Jag är jätte nöjd ;) <3

Nästan allt är Rosa C;


På mitt jullov så måste jag som sagt va jobba i matteboken ;(

Aja,jullovet är ju endå 2,5 vecka så jag ha gott om tid på mig? ;)


Snart så ska jag äta tror jag....

Men sen så ska jag in lite på fokis blogg såklart: www.foki.blogg.se <----länk :)


Men först måste jag ju ska jag ju skriva klart ;D


Jag saknar den gröna texten lite men jag ska kanske ta tillbaka den snart ;) <3

Och då ska allt vara grönt? ;dd


Nu har jag inget mer att skriva... :oo





Ha det bra //Lisa :D




Av Lisa - 19 december 2009 15:04

Hej mina söta läsare <3 (:


Idag sov jag typ till kl.10.30 :)

Sen så åt jag frukost och sen kollade jag lite på tv ;)

Sen så typ gick jag upp och satte mig vid datan ;)

Det va min dag idag jag tror inte att det ska hända så mycket mer idag C;


Sry att jag inte la ut bilden igår ;oo

Jag glömmer det varje gång :oo

Aja,fast jag tar en ny bild på mig istället när jag är ute säger vi haha 8D


Här kommer några bloggar:



www.righthereandrightnow.blogg.se

www.mednamnetmolly.blogg.se

www.mednamnetebba.blogg.se

www.fire.bloggplatsen.se

www.hejfolket.bloggplatsen.se

www.donna13.bloggplatsen.se

www.foki.blogg.se :D



Det va några blogggar jag ;) <3

www.foki.blogg.se

Är jätte bra tycker jag <3 :)) (aaa''


Aja,imon måste jag jobba lite i matteboken och sen måste jag jobba på lovet också :´((

Aja,men det går kanske snabbt? ;oo

På måndag i skolan ska vi typ kolla på en film som heter Narnia vi började kolla på den i fredag...

Det är ialla fall bättre än att jobba med matte 8D

Som sagt va min mobil funkar igen så nu kan alla mina kompisa smsa med mig igen :D


På tisdag är det JULOV!!!!!! <3 :D

Kommer att bli jätte roligt :)

Om nån vet hur länge jullovet är så kan ni kommentera det för jag vet inte :S


Nu efter detta inlägg så ska jag ändra till Rosa text istället,glömde det igår ;oo


Jag har inte mer att skriva nu det kanske kommer ett till inlägg sen om det händer nåt kuligt ^^ 8D



Ha det så bra ^^ <3 (:





Av Lisa - 18 december 2009 13:46

Hejhej <3 :)



Idag är det äntligen HELG C;

Idag ska jag bara va med familjen hade jag tänkt :) <3

Kolla på film och sånt ;D


Idag i skolan började vi kolla på den filmen som vi ska kolla på måndag... :)

Och filmen va Narnina.... ;oo

Aja,på måndag skulle vi ta med oss lite godis ;)


Idag ska jag ladda upp bilden på snön istället ;) <3

Lovar denna gången <3 :))

Och om jag inte gör det får ni skälla på mig? x´))


Jag ska bara ta kortet? ;) <3

För min kamera sladd är borta? ;oo

Så jag kan bara ladda över bilder från mobilen C:


I skolan idag så fick vi rester från julbordet igår? ;oo

Eller det smakade så ialla fall haha x´D

Jag va ju inte där men jag kan gissa att det va det x)


Och på tisdag börjar JULLOVET <3 :))

Längtar (LLL''



Jag ska säga alla häst namnen på min ridning: (bara för att det ska bli ett långt inlägg x) (aaa'')


Lilleman

Stella

Vindy

Sibylla

daphne

Billeba

Maxima

Boran

Penny

Junior

Pottan

Jane

Dajm

Lennart

Lukas

Kajsa

Saga

Boss

Regina

Tabac

Sarabi

 

 

Tror att det va alla? (: <3

Det är så många så det är lite svårt att komma ihåg namnen på dom ;) <3 (aaa''

 

Ni får säga hejdå till den snyggaste gröna färgen på min text för här kommer den ROSA text färgen :D <33 :))

 

 

 

 

Aja, ha det så bra! (LLL''

Kommentera (aaa''

 



Av Lisa - 17 december 2009 17:06

Heeeeej <3 :)



Idag ska sagt  va är jag sjuk ;oo

Men jag är mycket bättre nu :))

Så jag kommer imon <3

Imon ska vi typ börja kolla på en film i skolan eller? ;OO

Besök gärna www.foki.blogg.se och shopping sidan www.cocoo.se

www.Cocoo.se har skit söta ringar,halsband m.m

Snart ska jag nog äta lite kvällsmat....

Och jag några sms tillbaka ;) <3

Jag har typ bara suttit vid datan hela dagen och inte gjort så mycket... :)

Snart ska jag kolla lite på tv tror jag <3 :))

Tycker ni att jag ska byta till rosa text istället? :)

Eller ska jag ha kvar denna snygga text? :)

Ni lyssnar jag bara på missade samtal men det är inte så mycket at lyssna på för dom flesta har dom bara glömt att stänga av haha x) (aaa''



Aja,i fpr helt enkelt stå ut med att få såna här korta inlägg idag för jag har inte mer att skriva just nu ;)





Hejdå

Av Lisa - 17 december 2009 12:45

Hej mina söta läsare :) <3




Idag är jag tyvärr sjuk ;(

Så jag har inte så mycket att göra....

Jag typ nyser hela tiden ;oo

Jag har typ skickat skit många sms till kompisar men ingen svarar men det kan ju bero på att dom är i skolan x´D


Jag måste jobba lite i matteboken ;oo

Men jag kan göra det imon istället ;)

Jag vill till stallet nån dag :))


Jag ska snart lägga in lite bilder på olika saker men jag hittar inget intressant... :oo

Så ni får hjälpa mig kommentera om ni vill att jag ska lägga ut bilder på mig,Cookie och sånt eller från google ;D


Hos oss är det skit mycket snö så jag ska nog lägga in en bild på snön :)) <3'

Och nu började det snöa ännu mer C;


Klockan är: 12.53 ;)

Så onödig fakta blir det när jag inte har nåt att skriva x))


Om 8 min slutar skolan för dom som är där idag.... :D

Då kanske jag får några sms tillbaka? :D


Omg,jag har glömt att kolla på www.foki.blogg.se idag ;oo

Jag måste kolla där ;)


Fast först måste jag skriva en till sak:



TACK SÅ MYCKET FÖR ATT NI BESÖKER OCH KOMMENTERAR MIN BLOGG<3 :))




Ha det så bra (LLL''


Av Lisa - 16 december 2009 13:32

Hejhej <3 :)



Förlåt att jag inte hann skriva igår...

Men jag kan berätta lite idag istället ;)

Igår va det ju skola och på morgonen hade vi spanska.... :)

Och en spanska läxa.... ;O

Sen gick jag hem med Emelie,Sofie och Elle <3 :))

Vi hade jätte roligt^^

Sen kommer jag typ inte ihåg nåt mer.... x´D

Det va lite om gårdagen ;)


Och idag hade vi julbad och typ skridskor åkning ;(

Jag hatar att åka skridskor!!!!! >:(

Och mina bad kompisar va Frida och Sara.... :)

Vi måste typ ha bad kompisar....

Men vi hade ialla fall roligt :D

Och sen skulle vi åka skridskor och jag som sagt va : HATAR SKRIDSKOR!!!! >:(

Men jag va ialla fall ute på isen sen skulle jag och sara "gå på toa" säger vi haha xD

Sen satte vi i omklädningsrummet och pratade haha x))



Aja,min mobil funkar ialla fall igen :) <3

Och jag har satt på det finaste mobil smycket som jag har fått av bästa Elle ^^ <3

Det är typ ett litet hjärta med rosa stenar på :D <3 :))


Och på min ridning i måndags fick jag Kajsa inte boss :´(

Aja,det gick ialla fall JÄTTE BRA <3 :)) (aaa''

Har två nya favvo hästar: Boss och Kajsa ^^ C:

Och igår skulle jag bara klippa mina naglar lite och då kollade jag på tv samtidigt så jag råkade klippa bort alla spetsarna på naglarna :´(


Och min kaninunge Cookie blir bara sötare och sötare <3 :)

Omg,det påminner mig om Thailand för på marknader så sålde dom skit söta kaniner och hundar och sånt omg,jag ville ha en men jag fick inte x´D

Men vi köpte iallla fall ett koppel till min mormor och morfars hund ;))


Aja,nu fick ni lite om thailand på köpet ;) x)


Och ute är det kallt och snöigt :)

Specillt här uppe hos oss ;)

Jag tycker inte om kyla..... C;


Omg,det påminner mig och igår i skolan :D

För jag,Emelie,Elle och Sofie hade skit kul på rasten vi skulle typ gå upp för en glashal backe på skolangården och du ramlade vi haha x)


Det är mycket som påminner mig om saker idag ;)

Omg,det påminner mig om att jag måste kolla på www.foki.blogg.se nu :)) <3


Aja,hejdå ta för att du kommenterar mig blogg <3 :))


Presentation


En Blogg Om Mig Och Min Vardag...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Bloggar du?
 Ja!
 Nej!
 Ibland!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards