namnetvarlisa

Alla inlägg under januari 2010

Av Lisa - 30 januari 2010 15:10

Hej alla söta! ♥

 

Idag vaknade jag typ kl.10.10 ♥♥♥

Va jätte trött ;oo

Venneh varför jag håller reda på när jag vaknar haha x´d

 

Just nu sitter jag vid mormor och morfar dator ♥

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra ♥

Ikväll kanske det kommer någon bra film? ;)

 

På måndag är det ridning igen ♥

Jag vet inte riktigt vilken häst jag vill ha :oo

Aja,min favorit häst va Boss men nu när han är hos Elsa igen så har jag ingen favorit häst :oo

Vet onödig fakta haha x´d

 

På onsdag så skulle jag och sofie kanske va? ♥

 

 

Nu så måste jag gå :oo

 

 

Ha det så bra //Lisa ♥

 

 

 

 

 

Av Lisa - 27 januari 2010 17:10

Hej alla söta läsare! <3 (LLL''

 

Idag har jag varit i skolan ;)

Vi skulle egentligen ha vinterdag idag men den blev som tur va inställd ;D

 

Vinterdagen blev inställd för att det skulle bli snöstorm men det blev typ ingen snöstorm?! :oo

Nu är jag med Johanna <3 :)

 

Vi har typ flummat? x)

I sommar ska jag och Johanna kanske på ridläger ;D <3

Och kanske nån annan? ;)

 

 

 

 

På fredag blir det mormor och morfar ;) <3

Sen på måndag är det ridning igen ;D (L)

 

 

 

Kolla Johannas blogg: http://jjohannassamuelssonn.blogg.se 

Omg,det blev en lila länk haha x´d

 

 

 

Aja,jag har typ inget mer att skriva just nu :oo

Men fortsätt läsa och kommentera min blogg,tack (LLL'

 

 

Hejdå //Lisa §

 

 

 

 

 

 

Av Lisa - 25 januari 2010 20:46

Hej mina söta läsare ♥


Idag har jag varit i skolan och haft ganska så kul förutom lektionerna ;oo

Är dom någonsin roliga? :oo


Aja,efter skolan gick jag hem till Eva och vi flummade mycket där x)

Och sen åkte vi till ridningen ♥

Jag fick boran "/

Sen när vi travade tog Boran full galopp istället :oo

Va ganska kul men inte när man inte va beredd på det ;oo

Aja,Eva fick Penny :)

Sen åkte vi hem och hemma sen så gjorde jag min engelska läxa och spanska läxa...

Efter det så satt jag mig vid datan då ♥♥♥

Snart ska jag nog kolla på tv ♥


Imorgon är det skola igen :oo

Och på morgonen är det spanska...?

Sen vet jag inte vad vi ska göra 8D


Och idag gjorde jag också historia provet :oo

Venneh om det gick bra? ;oo


Aja,har inget mer att skriva.... :oo




Ha det bra//Lisa










Av Lisa - 12 januari 2010 16:36

Hej alla glada!

 

 

Idag är jag sjuk :o

Så jag har inte så mycket att berätta men jag kan berätta om min ridning igår :) <3

 

Jag fick Jane ;) (det utalas som på engelska, till ni som inte vet)

Sötaste Johanna va med också <3

Hon tog foton när jag såg missbildad ut, haha x`D

Men det va ialla fall kul :D

 

 

På fredag är det studiedag ;)

Då ska jag hänga med Johanna på hennes ridning :) <3

Och ta foto på henne och alla underbara hästar (LLL''

Och på lördag är det stalltjänst från kl.08.00 till kl.15.00 tror jag ialla fall ;D

 

Det passar ju bra för då är jag ju inte lika död på morgon som jag skulle ha varit om det inte va studiedag på Fredag xD

 

Och på Fredag så ska jag ta med kameran till stallet så att jag kan ta foton på alla hästarna ;) <3

 

Eller har jag redan sagt det? :o

 

 

Jag längtar tills man kan rida ut med hästarna igen :D

 

 

 

 

Aja,har inte så mycket att skriva nu.... :o

 

 

Ni får ha det så bra //Lisa <3

 

 

 

 

 

 

Av Lisa - 10 januari 2010 11:53

Hej min söta läsare ♥


Förlåt för att jag slutade så snabbt igår men jag skulle iväg ;)

Så det blev ett snabbt inlägg igår ^^


Idag har jag inte gjort så mycket för dagen har ju bara hunnit börja ♥

Och jag ska nog inte göra nåt heller ^^ ♥


Imorgon är det skolan igen :o

Men det bra är ju att ridningen börjar igen ♥

Men tyvärr är inte min älskling där :((

Asså det är Boss ♥


Asså jag har inte så mycket att skriva för jag har inte gjort så mycket jag skrev ju vad jag gjorde lite i andra inlägget i går ♥


Jag kanske ska ladda upp en bild idag eller inte för jag har typ inga bra :o

Eller jo på kameran men min kamera sladd är borta :oo


Jag kanske skriver mer i kväll om det hände nåt roligt ♥





Ha det bra //Lisa ♥



Av Lisa - 9 januari 2010 18:16

Hej min söta läsare! <3 (:

 

 

Förlåt att jag inte har skrivit på länge...  

Det har varit lite mycket nu när skolan har börjat igen och så... ;oo

 

Aja,idag har jag typ bara suttit vid datan och gjort lite saker ;) <3

Snart ska jag nog ner och kolla på tv C;

 

Jag kan berätta lite saker som jag har gjort på lovet ;) <3

 

 

Min kompis Amanda har varit hos mig i några dagar   

Vi hade jätte kul :)

Vi gick på stan och lite sånt ;) <3

 

Sen så har jag gjort matte? ;oo

 

Sen har jag sovit över med kompisar :D

 

 

 

 

Aja,hejdå vi ses ;) <3

Presentation


En Blogg Om Mig Och Min Vardag...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Bloggar du?
 Ja!
 Nej!
 Ibland!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards