namnetvarlisa

Alla inlägg under februari 2010

Av Lisa - 28 februari 2010 15:28

Hello! <3

 

 

Nu kommer dagens outfit:

 

 

Jeans leggins - Gina tricot

Svart linne - Vero moda

Lite blått linne - Vero moda

Svart kort liten jacka - H&M

Armband - Bik bok

Örhängen - JC

 

Och smink och sånt :))

 

 

 

Take Care'

 

 

 

Ha det bra//Lisa §

Av Lisa - 28 februari 2010 15:22

Hello! <3

 

 

Idag är det Söndag :))

Tycker att helgen har gått sjukt fort ;oo

Det har ialla fall varit en nice helg <3

Aja,idag har jag ialla fall inte gjort så mycket bara kollat på tv och sånt ;)

Imorgon är det skola igen..!

 

 

Ville gå ut en stund idag på förmiddagen men sen när jag va utanför dörren ångrade jag mig ganska snabbt, jätte kallt x'D

Så jag satte mig vid datorn en stund istället :))

Nu har jag inte så mycket mer att skriva :oo

 

Så jag kanske skriver mer ikväll om det händer nåt roligt så klart :))

 

 

 

Take Care'

 

 

 

Ha det bra//Lisa §

 

 

 

 

Av Lisa - 27 februari 2010 17:15

Hello! <3

 

 

Höll nästan på att glömma dagens outfit :o

 

 

Dagens outfit:

 

Vit mönstrad t-shirt - H&M

Mjukis byxor - Inter sport ;)

 

 

 

Take Care'

 

 

 

 

Ha det bra//Lisa §

 


 

Av Lisa - 27 februari 2010 17:11

Hello! <3

 

 

Nu är det Lördag <3

Idag har jag inte gjort så mycket :))

Ikväll får vi gäster :)) <3

 

Igår va det en kulkul kväll ;))

Min Lillkusin och henne familj blev jätte GLADA för byxorna jag har syt till min Lillkusin :))) <3

 

 

Jag har inte så mycket att skriva idag och det blir förmodligen det sista inlägget för idag.

 

 

Take Care'

 

 

 

 

 

Ha det bra//Lisa §

Av Lisa - 26 februari 2010 14:07

Hello! <3

 

 

 

Nu kommer dagens outfit:

 

 

Svart vit tröja-JC

Svarta jeansleggins-Gina tricot

 

Och smink och sånt såklart :)) <3

 

 

 

 

Take Care'

 

 

Ha det bra//Lisa §

Av Lisa - 26 februari 2010 13:54

 

Hello! <3

 

 

Idag är det Fredag och det betyder att det också är helg ^^ <3

Veckan har gått sjukt fort men det är endå skönt :)) <3

Idag i skolan så va det roligt jag,Ida och Izza hade det bäst, haha x'D

Vi hade också  syslöjd och jag blev klar med mina bebis byxor till min Lillkusin ^^ <3

Kommer att ge dom idag :))

Ni som va där kanske vet hur glad jag blev när jag va klar, haha x'D

Nästa gång på syslöjden så ska jag göra en liten mössa till Lillkusinen också :))

 

Just nu så sitter jag  bara vid datorn jag kom nyss hem från skolan ;)

Under helgen så ska jag nog bara ta det lungt och inte göra så mycket.

Man är alltid trött efter första veckan efter sportlovet <3

 

 

Nu kommer lite bilder ^^ <3

 

 

 

 

  

Jag är sjukt trött på snön nu ;oo

 

 

 



Nu har jag inte så mycket mer att skriva,jag vet inte om jag skriver mer framåt kvällen är lite upptagen ikväll.

Men ska försöka ;)

 

 

 

Take Care'

 

 

 

 

 

Ha det bra//Lisa §

 

 

 

 

 

 

 

Av Lisa - 25 februari 2010 18:12

Hello! <3

 

 

Idag har jag ju varit sjuk som ni har fått veta i ett annat inlägg från idag.... :)

Men jag kommer imorgon till skolan :)

Jag tycker att denna veckan har gått sjukt fort? ;oo

Nån mer som tycker det? ^^ <3

Imorgon är det redan Fredag :)) <3

 

I helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Eller jo vi ska bort till några vi känner ;) <3

Och kanske är med någon? :))

 

Detta kanske va ett liten onödigt inlägg men jaja ;)

 

 

Nu kommer ialla fall lite bilder ^^ <3

 

 

 

  

Nyår 2009-2010 ^^ <3

 

 

 

    

 

 

 

Nu har jag inte så mycket mer att skriva och detta blir förmodligen det sista inlägget för idag så ni får ha det så bra tills dess ^^ <3

 

 

 

 

Take Care'

 

 

 

 

Ha det bra//Lisa §

 

 

Av Lisa - 25 februari 2010 08:58

Hello! <3

 

 

Nu kommer dagens outfit:

 

 

Gråa mjukis byxor- H&M

Vit t-shirt- H&M

 

 

När man är sjuk så blir det inte så mycket roligt på dagens outfit? ;oo

 

 

 

 

Take Care'

 

 

 

Ha det bra//Lisa §

Presentation


En Blogg Om Mig Och Min Vardag...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Bloggar du?
 Ja!
 Nej!
 Ibland!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards